Spørgsmål og svar

VIP

Jeg har købt et VIP-medlemskab, men det er endnu ikke aktiveret
I de fleste tilfælde aktiveres VIP-medlemskabet med det samme. Hvis du oplever, at det ikke er aktiveret efter 15 min. så kontakt kundeservice
Mit VIP-medlemskab er ophørt, uden at jeg selv har afmeldt det
Der kan være forskellige årsager til at dit VIP er ophørt, som f.eks. betalingsproblemer. Brug venligst kontaktformularen til at give os nogle yderligere oplysninger, og vi tage et nærmere kig på dit VIP-medlemskab for at finde ud af, hvad der er sket.
Jeg har fået nyt kreditkort
Hvis du har fået nyt kreditkort eller kontonummer, skal du afmelde dit medlemskab i VIP. Når medlemskabet er udløbet, kan du tilmelde dig igen med dine nye oplysninger.
Tilmelding til VIP-medlemskabet fejler
Kreditkort: Problemet opstår muligvis pga. fejlindtastning af kreditkortoplysninger og/eller navnet på kortindehaveren. Kan vi ikke opkræve penge på dit kreditkort, vil det ligeledes fejle.
Jeg bliver opkrævet af Komogvind.dk, men jeg ved ikke hvorfor
Komogvind.dk opkræver mig for VIP-medlemskab. Har du ikke selv tilmeldt dig dette, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Udfyld venligst kontaktformularen med yderligere informationer omkring opkrævningen og vi vil undersøge sagen.
Jeg ønsker at afmelde mit VIP medlemskab
Hvis du ønsker at afmelde dit VIP-medlemskab, skal du klikke på "VIP" øverst på din profil og derefter på "Annuller abonnement" nederst. Bemærk at der ikke foretages refusioner for betalinger, du allerede har foretaget. Hvis du afmelder dit VIP-medlemskab, vil du stadig være VIP-medlem i det antal dage, du allerede har betalt for.

Præmie

Hvordan vinder man præmier på Komogvind.dk
Du kan bruge dine poletter til at deltage i lodtrækningerne om de mange præmier på Komogvind.dk. Under præmier kan du se en oversigt over de næste præmier, der bliver trukket lod om i løbet af de næste dage. Du kan se, hvornår lodtrækningen finder sted, og hvor mange poletter du skal give for hvert lod. Jo flere lodder jo større er chancen for at vinde.
Jeg har fortrudt mit køb af lodder
Du har mulighed for at fortryde dit køb af lodder inden lodtrækningen og få dine poletter retur. Dette gøres under præmier, ved at klikke på købsikonet og vælge det negative antal svarende til de købte lodder.
Jeg har vundet en præmie
Hvis du er den heldige vinder af en af vores præmier, vil du både få tilsendt en e-mail. I e-mailen skal du trykke på et link og derefter indtaste din adresse og i nogle tilfælde kontooplysninger. Det er meget vigtigt, at du indtaster oplysningerne korrekt, ellers kan vi ikke garantere, at præmien kommer frem til dig. Præmierne kan kun sendes til adresser i Danmark, og hvis du har vundet kontanter, kan de kun overføres til en dansk bankkonto.
Jeg har vundet en præmie, men jeg har ikke modtaget den endnu
Hvis du har vundet en af vores præmier, og endnu ikke har modtaget den, beder vi dig om, at kontakte vores kundeservice. Så undersøger vi sagen og tager kontakt til dig snarest muligt. Vær opmærksom på, at der kan gå op til en måned, før præmien er hos dig.

Tekniske problemer

Hvis du oplever problemer med spillene, beder vi dig om at gennemgå følgende punkter:
Komogvind.dk anbefaler, at du bruger de nyeste versioner af enten Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Google Chrome. Hvis du oplever problemer med en browser, vil vi bede dig om at prøve en anden browser for at se, om dette løser dit problem.
Hvis du oplever problemer på Komogvind.dk, kan det være fordi du har installeret forskellige Toolbars eller andre supplerende programmer på din computer. Prøv at fjerne disse fra din computer ved at gå ind under Kontrolpanel --> Tilføj / fjern Programmer (på windows).
Vi anbefaler, at du ofte sletter cookies og midlertidige internetfiler i din browser.
Husk at aktivere cookies i din browser.
Husk at zoom i din browser skal stå på 100%.
Sidder du på et større netværk af computere som f.eks. en skole, arbejdsplads, eller boligforening kan enkelte porte være lukket, og betyde at du ikke kan spille. Portene 80+10.000-10.999 skal være åbne i din firewall. Ofte er det din systemadministrator/IT-ansvarlige, der kan kontrollere dette og evt. åbne for de relevante porte.

Profil

Jeg vil gerne ændre mit brugernavn
Umiddelbart efter oprettelsen af din profil kan du redigere dit brugernavn på profilsiden. Denne mulighed forsvinder efter 5 minutter.
Jeg ønsker at slette min profil
Hvis du er sikker på, at du gerne vil slette din profil, kan du gøre det under din profil -> indstillinger. Herinde skal du klikke på "Slet profil" nederst på siden. Bemærk: En slettet bruger kan ikke genskabes, og evt. resterende VIP-dage går tabt.
Jeg ønsker et sikkert password
Vi anbefaler dig at bruge et password, som ikke er let at gætte for andre. Det er en god idé at bruge både tal og bogstaver. Dit password skal bestå af mindst 8 tegn.
Jeg vil gerne ændre mit password
Ønsker du at ændre dit password, skal du klikke på "klik her for at ændre password" under rediger profil. Her skal du indtaste dit nuværende password, det nye password og gentage det nye password.
Jeg ønsker at ændre mine yderligere oplysninger
Du kan ikke ændre din e-mailadresse, men yderligere personlige oplysninger kan ændres under profilen. Husk at det kun er muligt at have ét brugernavn pr. e-mailadresse. Derfor kan du ikke registrere en e-mailadresse, som allerede er registreret i vores database.
Jeg har tilføjet billeder i mit galleri, men de er ikke synlige
Alle galleribilleder bliver placeret i et billedfilter, indtil Komogvind.dk har gennemgået dem. Hvis dit galleribillede endnu ikke er synligt, kan det være fordi, det ikke er blevet gennemgået af Komogvind.dk endnu.
Et eller flere at mine billeder er blevet slettet
Dit billede kan være blevet slettet, fordi det ikke overholder Komogvind.dk's regler. Du kan læse om vores billedregler her.
Regler for tilføjelse af billeder på Komogvind.dk
Du kan læse om vores billedregler herRegler for upload af billeder
Jeg har tilføjet en ven, men brugeren står ikke på min venneliste?
En bruger bliver først tilføjet på din venneliste, når vedkommende har godkendt din anmodning.
Bloker en bruger
Hvis du blokerer en bruger, kan denne ikke se din profil eller sende dig beskeder. For at tilføje en bruger på din blokliste, skal du gå ind på brugerens profil og klikke på "Bloker bruger". For at fjerne en bruger fra listen, kan du klikke på samme knap igen, eller gå til fanen "blokerede brugere" under dine profilindstillinger. Her skal du klikke på "rediger" og dernæst krydset til højre for brugeren.
Ignorer en bruger
Du kan ignorere en bruger, hvis du ikke ønsker at se, hvad denne skriver i et chatrum. For at gøre det, skal du blot klikke på brugernavnet i chatten og vælge "Ignorér". Så snart du lukker spillet helt ned, vil funktionen "Ignorér" ikke længere være aktiv.
Anmeld en bruger
Du kan anmelde en bruger, hvis du mener denne ikke overholder Komogvind.dk's regler. Husk at medsende screenshots af det fulde skærm og ikke kun af en del af chatten. Du kan finde reglerne her.
Jeg vil gerne have alt data I har om mig
For at få alt den data vi har omkring dig, skal du rette henvendelse til kundeservice

Chat

Chatregler
Hvis du er i tvivl om, hvad der er tilladt i chatten, kan du læse reglerne her eller spørge en admin.

Medaljer, emblemer, spilstatistik og rang

Min statistik er ikke blevet registreret
Statistikken bliver først opdateret, efter spillet er blevet afsluttet korrekt. Dette gøres ved at klikke på "Afslut spil".
I nogle tilfælde kan der gå noget tid, inden din statistik registreres på din profil.
Hvis ikke din statistik er blevet registreret så kontakt vores kundeservice.
Jeg har ikke modtaget min medalje
Medaljen bliver først registreret, efter spillet er blevet afsluttet korrekt. Dette gøres ved at klikke på "Afslut spil".
I nogle tilfælde kan der gå noget tid, inden din medalje registreres på din profil. Du kan gå ind i det spil, du spillede, og se om din medalje er blevet registreret.
Hvis ikke din medalje er blevet registreret så kontakt vores kundeservice.
Jeg har ikke modtaget mit emblem
Emblemet bliver først registreret, efter spillet er blevet afsluttet korrekt. Dette gøres ved at klikke på "Afslut spil".
I nogle tilfælde kan der gå noget tid, inden dit emblem registreres på din profil. Du kan gå ind i det spil, du spillede, og se om dit emblem er blevet registreret.
Hvis ikke dit emblem er blevet registreret så kontakt vores kundeservice.
Generelt om udfordringer
På Komogvind.dk kan du opnå forskellige udfordringer, ved at spille vores spil. I spillene er det muligt at vinde medaljer og emblemer. Under menupunktet ”Udfordringer” ovenfor, kan du læse mere om hvordan dette fungerer, samt se en oversigt over alle medaljer og emblemer.
Min rang stiger ikke
Hvis ikke du er VIP medlem kan du ikke opnå en højere rang end 5 og dine XP points vil heller ikke stige yderligere.

Rating og poletter

Optjening af poletter
Ved at spille vores spil på Komogvind.dk, optjener du poletter. Poletterne kan efter bruges til at vinde præmier i lotteriet. Man kan højst have 2 milliarder poletter stående i sin polet konto.
Mine poletter er forsvundet
Hvis dine poletter er forsvundet, er det en god idé at kontrollere, om du har købt nogle lodder til præmier. Hvis du har det, og præmien ikke er blevet trukket endnu, kan du stadig nå at afmelde købet af lodder ved at klikke på købsikonet og vælge det negative antal svarende til de købte lodder. Er dette ikke tilfældet, bedes du kontakte vores kundeservice, og vi vil undersøge sagen.
Jeg har ikke fået alle mine poletter
Man får normalt registreret de optjente poletter i sin poletkonto med det samme, men nogle gange kan der ske en forsinkelse i registreringen. Hvis poletterne ikke er registreret på din profil efter to timer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Beregning af rating
Mængden af rating, som du vinder eller taber i et spil, afhænger af, hvor meget rating din modstander har. Hvis du f.eks. vinder over en bruger med en betydeligt højere rating end din egen, vil du vinde meget. Følgeligt mister du kun lidt rating, hvis du taber. Vi har skabt dette system for at holde multiplayer-spil interessante for alle, uanset hvor meget eller hvor lidt rating brugerne har.

Har du andre spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, så vender vi tilbage med et svar så hurtigt som muligt.

Community regler
Regler for upload af billeder