Spørgsmål & svar

  • VIP

  • Præmiebutikken

    • Du kan bruge dine poletter til deltage i lodtrækningerne om de mange præmier på Komogvind.dk. I Præmiebutikken kan du se en oversigt over de præmier, der bliver trukket lod om i løbet af de næste 60 dage. Du kan se, hvornår lodtrækningen finder sted, og hvor mange poletter du skal give for hvert lod. Både VIP og ikke-VIP-medlemmer har lige store chancer for at vinde. Jo flere lodder jo større er chancen for at vinde.
    • Du har mulighed for at fortryde dit køb af lodder inden lodtrækningen og få dine poletter retur. Dette gøres i præmiebutikken ved at klikke på det røde minus ved siden af den pågældende præmie.
    • Hvis du er den heldige vinder af en af vores præmier, vil du både få en postbesked og en e-mail. I e-mailen skal du trykke på et link og derefter indtaste din adresse og i nogle tilfælde kontooplysninger. Det er meget vigtigt, at du indtaster oplysningerne korrekt, ellers kan vi ikke garantere, at præmien kommer frem til dig. Præmierne kan kun sendes til adresser i Danmark, og hvis du har vundet kontanter, kan de kun overføres til en dansk bankkonto.
    • Hvis du har vundet en af vores præmier, og endnu ikke har modtaget den, beder vi dig om, at kontakte vores kundeservice. Så undersøger vi sagen og tager kontakt til dig snarest muligt. Vær opmærksom på, at der kan gå op til en måned, før præmien er hos dig.
  • Tekniske problemer

      • Komogvind.dk anbefaler, at du bruger de nyeste versioner af enten Mozilla Firefox, Microsoft Edge eller Google Chrome. Hvis du oplever problemer med en browser, vil vi bede dig om at prøve en anden browser for at se, om dette løser dit problem.
      • Hvis du oplever problemer på Komogvind.dk, kan det være fordi du har installeret forskellige Toolbars eller andre supplerende programmer på din computer. Derfor kan det hjælpe, hvis du fjerner dem fra din computer ved at gå ind under Kontrolpanel --> Programmer.
      • Vi anbefaler, at du ofte sletter cookies og midlertidige internetfiler i din browser.
      • Husk at aktivere cookies i din browser.
      • Husk at zoom i din browser skal stå på 100%.
      • Sidder du på et større netværk af computere som f.eks. en skole, arbejdsplads, eller boligforening kan enkelte porte være lukket, og betyde at du ikke kan spille. Portene 80+10.000-10.999 skal være åbne i din firewall. Ofte er det din systemadministrator/IT-ansvarlige, der kan kontrollere dette og evt. åbne for de relevante porte.
  • Profil

    • Man kan desværre ikke ændre sit brugernavn, når først det er blevet oprettet. Det kræver du sletter din bruger, og opretter en ny.
    • Hvis du er sikker på, at du gerne vil slette din profil, kan du gøre det her. Herinde skal du klikke på "Slet bruger" nederst på siden. Bemærk: En slettet bruger kan ikke genskabes, og evt. resterende VIP-dage går tabt.
    • Vi anbefaler dig at bruge en adgangskode, som ikke er let at gætte for andre. Det er en god idé at bruge både tal og bogstaver. Dit password skal bestå af mindst 4 tegn og højest 12.
    • Ønsker du at ændre dit password, skal du klikke her og derefter klikke på "klik her for at ændre password". Her skal du indtaste dit nuværende password og det nye password i feltet. Til sidst skal du udfylde de resterende felter, hvis de ikke allerede er udfyldt og klikke på "Gem ændringer".
    • Du kan ændre din e-mailadresse og andre personlige oplysninger her. Husk at det kun er muligt at have ét brugernavn pr. e-mailadresse. Derfor kan du ikke registrere en e-mailadresse, som allerede er registreret i vores database.
    • Billeder, som kan virke stødende på nogle brugere, vil blive filtreret fra. Som bruger bestemmer du selv, om du ønsker at se disse billeder. Du kan aktivere eller deaktivere filteret her.
    • Alle galleribilleder bliver placeret i et billedfilter, indtil Komogvind.dk har gennemgået dem. Hvis dit galleribillede endnu ikke er synligt, kan det være fordi, det ikke er blevet gennemgået af Komogvind.dk endnu.
    • Dit billede kan være blevet slettet, fordi det ikke overholder Komogvind.dk's regler. Du kan læse om vores billedregler her.
    • Du kan læse om vores billedregler her.
    • En bruger bliver først tilføjet på din venneliste, når vedkommende har godkendt din anmodning. Man kan max. have 2000 venner på sin venneliste.
    • Hvis du blokerer en bruger, kan denne ikke se din profil eller sende dig beskeder. For at tilføje en bruger på din blokliste, skal du gå ind på din "Profil" og klikke på "Ret Profil", og til sidst “Blokerede brugere”. Her kan du tilføje brugernavnet på den person, du ønsker at blokere. For at fjerne en bruger fra listen, skal du klikke på KRYDSET til højre for brugernavnet.
    • Du kan ignorere en bruger, hvis du ikke ønsker at se, hvad denne skriver i et chatrum. For at gøre det, skal du blot klikke på brugernavnet i chatten og vælge "Ignorér". Så snart du lukker spillet helt ned, vil funktionen "Ignorér" ikke længere være aktiv.
    • Du kan anmelde en bruger, hvis du mener denne ikke overholder Komogvind.dk's regler. Husk at medsende screenshots af det fulde skærm og ikke kun af en del af chatten. Du kan finde reglerne her.
    • For at få alt den data vi har omkring dig, skal du rette henvendelse til kundeservice
  • Chat

    • Hvis du er i tvivl om, hvad der er tilladt i chatten, kan du læse reglerne her eller spørge en admin.
  • Admins

    • En admin kan hjælpe dig med generelle spørgsmål og problemer på siden. Desuden er admins der for at hjælpe, hvis der er konflikter mellem brugerne, og de overvåger generelt alle chatrooms. Du kan kontakte en admin her. Admin kan ikke hjælpe dig med VIP-problemer.
    • Du kan ansøge om at blive admin via ansøgningsformularen. Du skal være fyldt 18 år for at komme i betragtning som admin. Du modtager kun svar på din ansøgning, hvis du bliver valgt som admin.
  • Medaljer, Emblemer, Spilstatistik, Rang

      • Statistikken bliver først opdateret, efter spillet er blevet afsluttet korrekt. Dette gøres ved at klikke på "Afslut spil".
      • I nogle tilfælde kan der gå noget tid, inden din statistik registreres på din profil.
      • Hvis ikke din statistik er blevet registreret så kontakt os.
      • Medaljen bliver først registreret, efter spillet er blevet afsluttet korrekt. Dette gøres ved at klikke på "Afslut spil".
      • I nogle tilfælde kan der gå noget tid, inden din medalje registreres på din profil. Du kan gå ind i det spil, du spillede, og se om din medalje er blevet registreret.
      • Hvis ikke din medalje er blevet registreret så kontakt os.
      • Emblemet bliver først registreret, efter spillet er blevet afsluttet korrekt. Dette gøres ved at klikke på "Afslut spil".
      • I nogle tilfælde kan der gå noget tid, inden dit emblem registreres på din profil. Du kan gå ind i det spil, du spillede, og se om dit emblem er blevet registreret.
      • Hvis ikke dit emblem er blevet registreret så kontakt os .
    • På Komogvind.dk kan du opnå forskellige udfordringer, ved at spille vores spil. I spillene er det muligt at vinde medaljer og emblemer. Under menupunktet ”Udfordringer” ovenfor, kan du læse mere om hvordan dette fungerer, samt se en oversigt over alle medaljer og emblemer.
    • Hvis ikke du er VIP medlem kan du ikke opnå en højere rang end 5 og dine XP points vil heller ikke stige yderligere.
  • Rating og poletter

    • Ved at spille vores spil på Komogvind.dk, optjener du poletter. Poletterne kan efter bruges til at vinde præmier i præmiebutikken. Man kan højst have 2 milliarder poletter stående i sin polet konto.
    • Hvis dine poletter er forsvundet, er det en god idé at kontrollere, om du har købt nogle lodder i præmiebutikken. Hvis du har det, og præmien ikke er blevet trukket endnu, kan du stadig nå at afmelde købet af lodder ved at klikke på det lille minus-tegn ved selve præmien. Er dette ikke tilfældet, bedes du kontakte os, og vi vil undersøge sagen.
    • Man får normalt registreret de optjente poletter i sin poletkonto med det samme, men nogle gange kan der ske en forsinkelse i registreringen. Hvis poletterne ikke er registreret på din profil efter to timer, er du velkommen til at kontakte os.
    • Mængden af rating, som du vinder eller taber i et spil, afhænger af, hvor meget rating din modstander har. Hvis du f.eks. vinder over en bruger med en betydeligt højere rating end din egen, vil du vinde meget. Følgeligt mister du kun lidt rating, hvis du taber. Vi har skabt dette system for at holde multiplayer-spil interessante for alle, uanset hvor meget eller hvor lidt rating brugerne har.
  • Turneringer

      • Hvis tilmeldingsknappen er grå, kan det skyldes, at din forrige turnering er fejlet. I dette tilfælde kan der desværre være ventetid på, at systemet registrerer, at du ikke længere er aktiv i en tidligere turnering.
      • Hvis du forlader en igangværende turnering, kan du ikke deltage i en ny turnering, før den igangværende er afsluttet.
      • Hvis du ikke hentes ind i turneringen, kan dette skyldes dit antivirus program. Nogle antivirus programmer blokerer al kommunikation med vores servere og det gør, at serveren ikke ved at du har tilmeldt dig til en turnering og derfor "henter" den dig ikke ind i spillet. Andre gange skyldes denne type fejl din internet forbindelse.

Har du andre spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os, så vender vi tilbage med et svar så hurtigt som muligt.